Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

четвер, 17 травня 2018 р.

Моя сім'я - мій оберіг

            15 травня - Міжнародний день сім'ї
        Сім'я як основний елемент суспільства була і залишається берегинею людських цінностейкультури та історичної спадкоємності поколінь, чинником стабільності і розвитку. Завдяки сім'ї міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу.
       В Міжнародний день сім"ї в читальній залі бібліотеки відбувся літературно-музичний вечір "Моя сім'я - мій оберіг". Перед присутніми виступила заступник директора ліцею "Голосіївський" № 241 Тетяна Стельмах. Тетяна Юріївна розповіла про свою сім'ю, а також прочитала власні вірші зі збірки "Земляничний чай" і виконала авторські пісні, присвячені своїй родині.
  По закінченні заходу Тетяна Юріївна зіграла класичні твори на фортепіано.
На вечорі були присутні вчителі ліцею "Голосіївський" № 241 та  читачі і колектив бібліотеки.
Квіти і  в подарунок книгу - від вдячних слухачів

Немає коментарів:

Дописати коментар