Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

вівторок, 1 серпня 2017 р.

Подарунок бібліотеці

                                                                       ...Не запитуйте в мене - хто мати та батько мої.
                                                                       Не запитуйте в мене - де дім мій та звідки я родом.
                                                                       Почитайте, послухайте вірші мої і пісні.
                                                                       Я завжди був і є козаком українського роду.
                                                                                                                                   П. Браницький
                                         
 01 серпня 2017 року Павло Браницький подарував колективу та читачам бібліотеки "Деміївська" авторську книгу "Козацькі бувальщини: Історичні поеми для дітей". Автор саме цією книгою започаткував цикл історичних поем для дітей різного віку з метою популяризації історії України.

Немає коментарів:

Дописати коментар