Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

неділя, 5 листопада 2023 р.

Солодка ілюзія життя

 "Мене звати Ліза. Я народилася не така, як усі. Все через сорок сьому хромосому. Вона зайва. Мені пояснювали, але я нічого не зрозуміла. Тепер я одна, у мене нікого немає. Я б хотіла розповісти про своє життя..."

"Солодка ілюзія життя" Олександра Жовни - історія двох закоханих пар. Однієї не зовсім звичайної, іншої й зовсім незвичайної. Повірити в неї так само важко, як і не повірити. Вона така ж трагічна, як і світла, така ж зворушлива, як і жорстока. За абсолютною доступністю, часом витонченою легкістю оповіді прихована складна, інколи незбагненна глибина людських стосунків. Вільно підкорюючи ваші почуття, вона змусить як щиро сміятися, так і солодко плакати. Однак, найголовніше - як завжди, залишить так і не   розпізнану таємницю. Цього разу таємницю існуючих поряд з нами незвичайних людей, що волею долі стали чи то ущемленими, чи то обраними нею.

Немає коментарів:

Дописати коментар