Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

середу, 11 квітня 2018 р.

Філософія здоров'я


             Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня починаючи з 1950 року. Саме в цей день 1948 року вступив у силу Статут Всесвітньої організації здоров'я (ВОЗ).
ВОЗ присвячує кожен щорічний Всесвітній день здоров'я будь-яким темам і проводить різні пропагандистські заходи, як в цей день, так і тривалий час після 7 квітня. Зокрема, їм приділяють увагу Генеральний секретар ООН і Генеральний директор ВОЗ в своїх щорічних посланнях, присвячених цьому дню.
               7 квітня у читальній залі бібліотеки відбулася бесіда лікаря Миколи Миколайовича Щербини "Філософія здоров'я", присвячена здоров'ю і гармонійному існуванню  особистості.
За даними ВОЗ, здоров’я людини на 70-80% визначається її власним ставленням до здоров’я та відповідною поведінкою. Таким чином, найважливіша роль у зберіганні та формуванні здоров’я належить самій людині, її способу життя, цінностям, установкам, ступеню гармонізації її внутрішнього світу і стосунків з оточенням, а суб’єктивне ставлення людини до свого здоров’я і здорового способу життя є як важливим чинником регуляції її здоров’я, так і джерелом зміни її поведінки стосовно здоров’я. Здоров’я необхідно трактувати не тільки з точки зору медикобіологічних показників, але й з точки зору його духовно- онтологічної і соціокультурної сутності. 

Немає коментарів:

Дописати коментар