Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

четвер, 23 червня 2022 р.

Богом дана моя Україна!

 "Моя країна в серці починається, З любові мами, що у нім живе..."  Тамара Листовнича

23 червня 2022 року в читальній залі бібліотеки "Деміївська" відбувся літературно-музичний вечір "Богом дана моя Україна!" У заході брали участь : Олексій Полосін, Тамара Листовична, Олег Могилов, Михайло Михайлюк, Ганна Титорчук, Галина Курбатова, Ольга Денисова, Дмитро Івасюк, Віктор Мураль-Сикорський та інші.

Учасниця вечора Тамара Листовнича сказала: "Що для мене значить моя країна? Україна - "колиска" мого дитинства. Це плеси на моїй улюбленій Десні, луки, настояні на ромашках і м'яті; це мамині жоржини під вікном. Тут дні пропливають на хвилях садів, а  літо пахне стиглими яблуками. А ще - красень Дніпро, неозора морська далечінь і Карпатські полонини. Де ще знайдеш таку красу?! Україна одна, вона рідна і тому найдорожча! Розділяємо з нею і радість, і смуток, вболіваємо за її долю, за долю її народу".


Немає коментарів:

Дописати коментар