Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

Наші проекти




«Мій рідний край – земля моєї долі»
Краєзнавчо-пізнавальний проект

Батьківщина для кожної людини починається від рідного порогу, рідного міста чи села.
Неповторний для кожної людини образ рідної місцевості – навколишніх ландшафтів, культурно-історичних пам’яток, історично-культурного середовища в цілому, є визначальним фактором відчуття Батьківщини, духовної спільності людей, їхньої національної та державної ментальності.

Мета проекту:                                   вивчення історії, традицій, сьогодення Голосіївського району міста Києва та пошук раніше не відомих даних про нього, ознайомлення широкого кола громади з цими матеріалами;
популяризація літератури та інших інформаційних джерел краєзнавчої тематики серед користувачів бібліотеки та всіх зацікавлених.

Шляхи здійснення:                           створення краєзнавчого довідково-бібліографічного апарату (краєзнавча картотека, бібліографічні покажчики);
організація виставок та експозицій;
проведення уроків з краєзнавства, екскурсій по Голосієву, віртуальних екскурсій, зустрічей з краєзнавцями, голосних читань, та інш.;
створення та демонстрація відео презентацій, слайд розповідей;
                                               поповнення сторінки блогу бібліотеки «Краєзнавчі замальовки»

Партнери:                            Державний архів Київської області;
                                               відомі києвознавці;
                                               громада Голосіївського району.

Учасники проекту:            активні користувачі бібліотеки;
педагогічні колективи, учні шкіл та дошкільних закладів нашого мікрорайону;
члени творчих колективів та громадських організацій, з якими співпрацює бібліотека.

Заходи в рамках                   
реалізації проекту:              щорічні заходи в рамках проекту

Реклама:                                Зовнішня реклама — експозиції та виставки у вітринному просторі бібліотеки; інформаційно-рекламна продукція — прес-релізи,буклети; демонстрація мультимедійних презентацій; анонси та звіти на блозі бібліотеки; реклама у ЗМІ — публікації на сторінках періодичних видань.



Прогнозовані результати:    утвердження почуття патріотизму, відповідальності за долю країни шляхом формування у свідомості молоді інтересу до знань про свою «малу Батьківщину» - місцевість де вони живуть;
збереження для наступних поколінь документів та матеріалів з  історії  нашого району;
залучення до бібліотеки нових користувачів;
                                               збільшення активності відвідування бібліотеки  громадою                                                району;
підвищення іміджу та соціального статусу бібліотеки.

Підсумки:                             статистичний аналіз ефективності;
                                               текстові звіти виконання проекту.

Термін дії проекту:             довготривалий (з 2015 року)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Рекламний проект
"Бібліотека запрошує до знайомства"
(Реклама у вітринному просторі)

Мета проекту:

      Інформування користувачів та мешканців району про бібліотеку, її інформаційні, освітні, дозвіллєві бібліотечні послуги з метою повідомлення про них реальних і потенційних користувачів і стимулювання попиту на ці послуги.

Шляхи здійснення:
      Організація рекламної кампанії, виставково-експозиційої діяльності із залученням громадських організацій, творчих осередків, митців та аматорів.

Партнери:
       - Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської  районної у місті Києві  державної адміністрації;
      - Громадська організація "Культурно-просвітницький центр "За покликом серця";
      - Громадська організація "Об'єднання інвалідів "Джерело натхнення";
      - Будинок дитячої та юнацької творчості Голосіївського району;
      - 

Учасники проекту:
      - Члени творчих організацій-партнерів;
      - Учасники гуртків та студій Будинку дитячої та юнацької творчості Голосіївського району;
      - Учні школи-інтернату №11;
      - Активні користувачі бібліотеки - митці та аматори;
      - Бібліотекарі та члени їх родин.

Реклама:
      - Зовнішня реклама - експозиції та виставки у вітринах бібліотеки, демонстрація мультимедійних презентацій у вітринному просторі.
      - Інформаційно-рекламна продукція: об'яви та прейз-листи, буклети.
      - Реклама у ЗМІ: публікації на сторінках місцевих періодичних видань.
      - Висвітлення кампаній на сайті ЦБС та блозі бібліотеки.

Підсумковий етап:
      - Публікації в ЗМІ.
      - Статистичний аналіз ефективності.
      - Підведення підсумків "За круглим столом".
      - Відеоролик "Бібліотека+партнери=успіх".

Прогнозовані результати:
      - Інформованість громади про бібліотеку, її послуги та можливості.
      - Надання можливості користувачам та партнерам в реалізації талантів та творчих здібностей.
      - Розширення партнерських зв'язків.
      - Збільшення кількості користувачів та відвідувань бібліотеки.
      - Підвищення соціального статусу та популярності бібліотеки.

Термін реалізації програми: довготривалий (з 2011 року)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Культурно-інформаційний проект
"Діалог щирості"
(Співпраця з громадськими організаціями України)


Мета проекту:
      Розширення знань українців про історію, культуру, літературу, етнографію представників національних меншин в Україні, а також зміцнення міжнаціональної злагоди та толерантності, сприяння розбудові громадянського суспільства в Україні.

Шляхи здійснення:
      Організація літературних вечорів, круглих столів, виставково-експозиційної та музичної діяльності із залученням представників національних меншин, митців та аматорів.

Партнери:
      - Міжнародна громадська організація "Інтернаціональний союз".
      - Всеукраїнська громадська організація "Діаспора чеченського народу".
      - Громадська організація "Африканська рада в Україні".
      - Представники кримсько-татарського народу.
      - Дипломатичний корпус посольств та консульств в Україні.
      - Єврейський фонд України.

Учасники пректу:
      - Активні користувачі бібліотеки.
      - Представники громадських організацій.
      - Бібліотекарі та члени їх родин.
      - Члени організацій-партнерів.

Реклама:
      - Зовнішня реклама експозиції та виставки у вітринах бібліотеки, демонстрація        мультимедійних презентацій у вітринному просторі.
      - Інформаційно-рекламна продукція - об'яви та прес-релізи, буклети.
      - Реклама у ЗМІ, на сайтах ГО в мережі Інтернет.
      - Висвітлення кампаній на сайті ЦБС.

Підсумковий етап:
      - Публікація в ЗМІ, на сайтах громадських організацій, в мережі Інтернет.
      - Статистичний аналіз ефективності.
      - Підведення підсумків за "Круглим столом".
      - Відеопрезентація "Публічна бібліотека - це великий стіл ідей".
   
Прогнозовані результати:
      - Інформованість громади про бібліотеку, її послуги та можливості.
      - Надання можливості представникам національних меншин в Україні на прояв культурної самобутності, задоволення духовних потреб та залучення до українських культурних цінностей.
      - Розширення партнерських зв'язків.
      - Збільшення кількості користувачів та відвідувань бібліотеки.
      - Поповнення книжкового фонду за рахунок громадських організацій.
      - Підвищення іміджу бібліотеки як культурно-освітньої установи.
Термін реалізації програми - довготривалий (з 2012 року).

1 коментар:

  1. Щиро дякую Тетяні Іванівні за доброзичливе та професійне обслуговування читачів.

    ВідповістиВидалити