«Мій рідний край – земля моєї долі»
Краєзнавчо-пізнавальний проект
Батьківщина для кожної людини починається від рідного порогу, рідного міста чи села.
Неповторний для кожної людини образ рідної місцевості – навколишніх
ландшафтів, культурно-історичних пам’яток, історично-культурного середовища в
цілому, є визначальним фактором відчуття
Батьківщини, духовної спільності людей, їхньої національної та державної
ментальності.
Мета проекту: вивчення історії, традицій,
сьогодення Голосіївського району міста Києва та пошук раніше не відомих даних
про нього, ознайомлення широкого кола громади з цими матеріалами;
популяризація літератури та інших інформаційних джерел краєзнавчої тематики
серед користувачів бібліотеки та всіх зацікавлених.
Шляхи здійснення: створення краєзнавчого
довідково-бібліографічного апарату (краєзнавча картотека, бібліографічні
покажчики);
організація виставок та експозицій;
проведення уроків з краєзнавства, екскурсій по Голосієву, віртуальних
екскурсій, зустрічей з краєзнавцями, голосних читань, та інш.;
створення та демонстрація відео презентацій, слайд
розповідей;
поповнення сторінки блогу бібліотеки
«Краєзнавчі замальовки»
Партнери: Державний архів Київської області;
відомі
києвознавці;
громада
Голосіївського району.
Учасники
проекту: активні користувачі бібліотеки;
педагогічні колективи, учні шкіл та дошкільних закладів нашого мікрорайону;
члени творчих колективів та громадських організацій, з якими співпрацює
бібліотека.
Заходи в рамках
реалізації проекту: щорічні заходи в
рамках проекту
Реклама: Зовнішня
реклама — експозиції та виставки у вітринному просторі бібліотеки; інформаційно-рекламна продукція — прес-релізи,буклети; демонстрація мультимедійних
презентацій; анонси та звіти на блозі бібліотеки; реклама у ЗМІ — публікації на сторінках періодичних
видань.
Прогнозовані результати: утвердження
почуття патріотизму, відповідальності за долю країни шляхом формування у
свідомості молоді інтересу до знань про свою «малу Батьківщину» - місцевість де
вони живуть;
збереження
для наступних поколінь документів та матеріалів
з історії нашого району;
залучення до бібліотеки нових користувачів;
збільшення
активності відвідування бібліотеки громадою району;
підвищення іміджу та соціального статусу бібліотеки.
Підсумки: статистичний
аналіз ефективності;
текстові
звіти виконання проекту.
Термін дії проекту: довготривалий (з 2015 року)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Рекламний проект
Рекламний проект
"Бібліотека запрошує до знайомства"
(Реклама у вітринному просторі)
Мета проекту:
Інформування користувачів та мешканців району про бібліотеку, її інформаційні, освітні, дозвіллєві бібліотечні послуги з метою повідомлення про них реальних і потенційних користувачів і стимулювання попиту на ці послуги.
Культурно-інформаційний проект
Розширення знань українців про історію, культуру, літературу, етнографію представників національних меншин в Україні, а також зміцнення міжнаціональної злагоди та толерантності, сприяння розбудові громадянського суспільства в Україні.
Шляхи здійснення:
Організація рекламної кампанії, виставково-експозиційої діяльності із залученням громадських організацій, творчих осередків, митців та аматорів.
Партнери:
- Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації;
- Громадська організація "Культурно-просвітницький центр "За покликом серця";
- Громадська організація "Об'єднання інвалідів "Джерело натхнення";
- Будинок дитячої та юнацької творчості Голосіївського району;
-
Учасники проекту:
- Члени творчих організацій-партнерів;
- Учасники гуртків та студій Будинку дитячої та юнацької творчості Голосіївського району;
- Учні школи-інтернату №11;
- Активні користувачі бібліотеки - митці та аматори;
- Бібліотекарі та члени їх родин.
Реклама:
- Зовнішня реклама - експозиції та виставки у вітринах бібліотеки, демонстрація мультимедійних презентацій у вітринному просторі.
- Інформаційно-рекламна продукція: об'яви та прейз-листи, буклети.
- Реклама у ЗМІ: публікації на сторінках місцевих періодичних видань.
- Висвітлення кампаній на сайті ЦБС та блозі бібліотеки.
Підсумковий етап:
- Публікації в ЗМІ.
- Статистичний аналіз ефективності.
- Підведення підсумків "За круглим столом".
- Відеоролик "Бібліотека+партнери=успіх".
Прогнозовані результати:
- Інформованість громади про бібліотеку, її послуги та можливості.
- Надання можливості користувачам та партнерам в реалізації талантів та творчих здібностей.
- Розширення партнерських зв'язків.
- Збільшення кількості користувачів та відвідувань бібліотеки.
- Підвищення соціального статусу та популярності бібліотеки.
Термін реалізації програми: довготривалий (з 2011 року)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Культурно-інформаційний проект
"Діалог щирості"
(Співпраця з громадськими організаціями України)
Мета проекту:
Шляхи здійснення:
Організація літературних вечорів, круглих столів, виставково-експозиційної та музичної діяльності із залученням представників національних меншин, митців та аматорів.
Партнери:
- Міжнародна громадська організація "Інтернаціональний союз".
- Всеукраїнська громадська організація "Діаспора чеченського народу".
- Громадська організація "Африканська рада в Україні".
- Представники кримсько-татарського народу.
- Дипломатичний корпус посольств та консульств в Україні.
- Єврейський фонд України.
Учасники пректу:
- Активні користувачі бібліотеки.
- Представники громадських організацій.
- Бібліотекарі та члени їх родин.
- Члени організацій-партнерів.
Реклама:
- Зовнішня реклама експозиції та виставки у вітринах бібліотеки, демонстрація мультимедійних презентацій у вітринному просторі.
- Інформаційно-рекламна продукція - об'яви та прес-релізи, буклети.
- Реклама у ЗМІ, на сайтах ГО в мережі Інтернет.
- Висвітлення кампаній на сайті ЦБС.
- Реклама у ЗМІ, на сайтах ГО в мережі Інтернет.
- Висвітлення кампаній на сайті ЦБС.
Підсумковий етап:
- Публікація в ЗМІ, на сайтах громадських організацій, в мережі Інтернет.
- Статистичний аналіз ефективності.
- Підведення підсумків за "Круглим столом".
- Відеопрезентація "Публічна бібліотека - це великий стіл ідей".
Прогнозовані результати:
- Інформованість громади про бібліотеку, її послуги та можливості.
- Надання можливості представникам національних меншин в Україні на прояв культурної самобутності, задоволення духовних потреб та залучення до українських культурних цінностей.
- Розширення партнерських зв'язків.
- Збільшення кількості користувачів та відвідувань бібліотеки.
- Поповнення книжкового фонду за рахунок громадських організацій.
- Підвищення іміджу бібліотеки як культурно-освітньої установи.
Термін реалізації програми - довготривалий (з 2012 року).
Щиро дякую Тетяні Іванівні за доброзичливе та професійне обслуговування читачів.
ВідповістиВидалити