Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

понеділок, 8 грудня 2014 р.

"Чаруюча краса натхнення ніжної душі"

                      10 грудня 2014 року у вітринному просторі бібліотеки "Деміївська" відкривається виставка художніх робіт "Чаруюча краса натхнення ніжної душі" у рамках проекту "Мій тато - моя сім'я" гранту Президента України для обдарованої молоді.
     Проект "Мій тато - моя сім'я" створений заради дітей, які у своєму житті втратили найдорожче - рідну матір. Цей проект - ще одна спроба нагадати про проблеми таких сімей, дати можливість сказати, що ми пам'ятаємо про наших мужніх чоловіків, а дітям дати відчути себе важливими і необділеними опікою та добром.
     Тільки у місті Києві налічується більше 2000 батьків-одинаків і ця кількість  росте. І батькам-одинакам, як і їхнім дітям, доводиться іноді набагато складніше, ніж самотнім матерям.
     Автор ідеї Собірайська М.О. отримала підтримку на проект "Мій тато - моя сім'я" у єдиної в Україні громадської організації "Об'єднання "Батьків-одинаків України", яка займається проблемами цих сімей, а також від Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації , Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини та Центру служби сім'ї, дітей та молоді Голосіївського району міста Києва.
     Як інформація про відкриття заходу, були надруковані буклети та календарі з репродукціями художніх робіт з виставки "Чаруюча краса натхнення ніжної душі" на 2015 рік.
         Співорганізаторами виставки виступила наша молодь - Наталя Прокопчук і  Ольга Проценко.

Немає коментарів:

Дописати коментар