Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

понеділок, 6 вересня 2021 р.

Літературний талант України

"Письменництво для мене – на сьогодні, без сумніву, справа життя. До цього заняття я плекаю величезний інтерес і щораз повертаюся із невгасимим задоволенням. Я не ставлю перед собою мети обов’язково стати професійною письменницею. Чесно кажучи, я часто знічуюсь, коли мене взагалі так називають – письменницею. Адже для мене це титул дуже значущий, до якого ще треба піднестися. З іншого боку, добитися визнання означало б утвердити письменництво як моє природне покликання. Та найважливіше я все ж таки вбачаю у іншому: письменницька діяльність перш за все слугує потужнім рушієм розвитку моєї особистості та її самоактуалізації; вона збагачує мій світогляд враженнями, емоціями, оновлює менталітет".  

Соломія Караєва

Так про себе говорить молода талановита дівчинка, автор книги для підлітків "Школа АGH" Соломія Караєва.

Соломія народилася в Києві 16 липня 2003 року.  Після закінчення Навчально-виховного комплексу «Домінанта», вступила до гімназії № 117 імені Лесі Українки з поглибленим вивченням англійської мови. Навчалась на «відмінно». З вересня 2013 року  до кінця одинадцятого класу навчалася в Кловському ліцеї № 77 в місті Києві, який закінчила із золотою медаллю.

З дитинства займалася різними видами діяльності, покликаними всебічно розвивати особистість: закінчила музичну школу (вокал як спеціальність), займалася танцями, зокрема 6 років балетом. Випробовувала свої вміння в театральному мистецтві. У вересні 2020 року стала студенткою Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Навчається на 2 курсі  Інституту філології на спеціальності «Переклад з англійської та французької мови».

У 8 років відбулась проба пера. Написала декілька прозових і ліричних творів. Відвідувала зустрічі літературного об'єднання "Радосинь" під керівництвом Дмитра Чередниченка при Спілці письменників України. Казку для дітей дошкільного віку "Пригоди в затоці Риб'яче Око" написала у віці 9 років. Казка за результатами конкурсу була надрукована в газеті "Позашкілля" за 2013 рік, а в серпні 2014 року вийшла окремою книгою.

А в 2017 році побачила світ книжка жанру фентезі "Школа AGH", яку Соломія Караєва подарувала бібліотеці "Деміївська".

Немає коментарів:

Дописати коментар