Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

вівторок, 31 березня 2020 р.

Цінність часу

"Той, хто тримає в руках свій час,
тримає в руках своє життя"
Алан Лекейн
   Кожен від народження отримує найцінніший дар - життя. Це найдорожче, що є в кожного. Але, як це не дивно, люди дуже легковажно ставляться до цього дару. Не вміють зберігати його, насолоджуватися ним. І навіть сьогодні, під час пандемії короновірусу, бувають випадки, коли деякі громадяни дозволяють собі  недбало ставитися до свого здоров'я і наражають на небезпеку оточуючих.
Притча "Цінність часу"*
Один бізнесмен назбирав великий капітал – три мільйони доларів. Він вирішив, що візьме собі рік відпустки, щоб удосталь відпочити. Але не встиг прийняти це рішення, як його відвідав Янгол Смерті.
Бізнесмен дуже злякався і вирішив відкупитися.
"Продай мені три тижні життя, і я віддам тобі мільйон”, - запропонував він.
Але Янгол Смерті відмовив.
"Гаразд, продай тільки один день, і я віддам усе, що маю". Янгол відмовив.
Тоді чоловік запитав, чи може Янгол Смерті дати йому кілька хвилин, щоб написати прощального листа. Янгол погодився.
Бізнесмен написав: 
   ”Правильно використовуйте час, який вам відведено для життя. Я не зміг купити навіть години за три мільйони доларів. Перевірте, чи все, що вас оточує, справді має цінність”.  

* Притча - це повчальна розповідь з історії чи навколишнього життя,  мета якої викласти духовні чи моральні істини.
  Джерело: Крижанська, Н.  Як знайти кілька зайвих годин для себе// Психолог. - 2018. - № 9-10. - с. 68.

Немає коментарів:

Дописати коментар