Шановні користувачі! В бібліотеці для Вас працює безоплатний інтернет-центр та Wi-Fi

Сторінки

понеділок, 20 липня 2020 р.

30 років без Сергія Параджанова

Г. Якутович. Портрет кінорежисера С. Параджанова
Сьогодні, 20 липня 2020 року, виповнюється 30 років, як відійшов у вічність геніальний український кінорежисер, народний артист УРСР 
Сергій Йосипович Параджанов.

   "Всі знають, що у мене три батьківщини. Я народився в Грузії, працював в Україні і  збираюся вмирати у Вірменії".
 "Прошу не ображатися на мене, бо для мене це - велика шана, що я жив на Україні, любив цю землю. І коли мене вислали з цієї землі, я залишив тут своє серце. Я горець, але любив степ, великий український степ".
 "Я був українським режисером. Педагоги мої були великими українцями. Олександр Петрович Довженко..."
  "Те, що є в мистецтві фанатичне захоплення етнографією, поезією, ритмами танців, архітектурою, пейзажами, горами, степом, - це і є мистецтво режисера вміти узагальнити і створити символ, образ. Я пишаюся, якщо це називається українським націоналізмом. Український націоналізм це не тільки розмовляти мовою і дитину віддавати в українську школу. Це формальності такі, зовнішні ознаки. Треба мати смак до істини, до Біблії, до української нації, яка має свою Біблію, свою розмову і свої думи... Це породжує генія, породжує патріота, який обороняє свою землю, тому що він її любить".
Джерело: Сергій Параджанов і Україна. Збірник статей і документів. - Київ: Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - с.280-282.
Верба И. Георгий Якутович. Поиски. Работа. - Москва: Советский художник, 1970. - с.71.

Немає коментарів:

Дописати коментар